DN i klockan

DN-app, DN.se, klocka

Så var den äntligen ute, årets kanske mest hypade produkt. Visserligen kommer långt ifrån alla som vill ha tag i en Apple Watch att ha en på armen i dag (eller ens på den här sidan av sommaren), och det är ännu inte klart när klockan släpps på den svenska marknaden. Men för det fåtal svensktalande som hamnat först i kön finns snart möjligheten att läsa DN direkt i klockan.

Appen som släpps i dagarna ska som allt annat vi släpper ses som en första version. Utifrån era upplevelser och önskemål kommer vi sedan att bygga vidare på konceptet. Hör gärna av er om/när ni har testat appen!

Här skriver DN:s techredaktör Linus Larsson mer om appen, och här mer om klockan.

Anna Åberg, chef, DN.se

  • Twitter
  • Facebook
  • email
  • Google Bookmarks
  • Tompa

    Spännade, lycka till! Hoppas få fatt på en “klocka” före sommaren.

    Men off topic: Fick ett mail från DN idé enl nedan. Utöver en smula haltande språkbehandling så reagerade jag över att syftet inte angavs. Så vad gäller saken?

    “Kära panelist,Tack för att du varit en del av Dn-idé panelen och hjälpt oss att utveckla vårt erbjudande mot er Dn-läsare. Genom de svar som sammlats in under hösten och våren har du bidragit till framtagandet och designen av den nya produkten Dn prio.

    Vi håller på att stänga ner denna panel nu som vi byggt upp i samband med utvekcklandet av produkten och skulle i samband med detta vilja passa på att bjuda in er att delta i DN-idé panelen. I Dn-idé panelen får du något mer generella och kortare undersökningar än i DN idé panelen och ersättningen är även annorlunda då du sammlar poäng som du sedan kan välja att betala ut genom en rad olika utbetalningsmetoder. För att gå med i panelen, gå med här: http://www.binkpanelen.se/dn/

    • Anna Åberg

      Hej Tompa. Vår undersökningsleverantör har av misstag råkat skicka ut ett väldigt tidigt utkast till mail för att få de i DN.idé-panelen som är intresserade att delta i en annan panel som DN har (DN.se-panelen). Detta skedde utan vår kännedom och var ett misstag från undersökningsleverantören som de är ledsna över och ber om ursäkt för. Du kan förvänta dig ett nytt mail med en ursäkt och ett nytt försök till rekrytering till den andra panelen. I den panel de vill rekrytera till handlar det huvudsakligen om att svara på frågor om pågående annonskampanjer och produkter. Vi ber också om ursäkt för det inträffade.

      /Anna Åberg

      • Tompa

        Jamen oj det är lugnt! Men som jag trodde handlar det om annonsuppföljning och inte utveckling. Och det är ju något helt annat. Lycka till med allt!